mellanpudeln

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Zelvin - 23 mars 2011 19:18

Ja min debut på dagis blev ingen höjdare....ja eller natten efter kan man säga. Jag måste bara uuuuut mitt i natten för att bajsa ...gissa om det var panik!!! Sedan har min mage varit i olag ända tills i eftermiddag. Matte säger som vanligt...."sluta ät allt som går att äta, du kommer aldrig att behöva svälta".  - Men det vågar inte jag lita på förståss! Inga andra hundar är sjuka på dagis, så det är väl bara att inse att det inte är deras fel. Se här så ynklig jag var idag....stackars mig!!! Men matte tyckte jag var jätteduktig som gick till dörren när jag behövde lätta på trycket: 

 

Nu får inskolningen börja om på måndag. Jag var ju där en förmiddag tillsammans med en liten 5-månaders tik. Vi hade mysigt ihop med våran fröken den stunden. Så på så sätt gick det ju faktiskt bra på dagis. Jag gnällde bara lite när efter matte när hon gick 


Hittade en skön bild som är tagen en fredagkväll hos oss. Gissa hur trötta vi var....och Johanna ligger där i soffan....hon fattas mig. Det var så mysigt när hon låg så och jag låg ofta på henne så hon kunde klia mig på magen. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards