mellanpudeln

Alla inlägg under maj 2012

Av Zelvin - 25 maj 2012 06:38

Lite bilder på en vanlig lunchpromenad med mellanmatte och hennes två hundar hon går ut med de flesta dagar. Dimma och Beda heter dom och bor inte så långt ifrån oss. När jag är hemma går jag med, annars är jag på dagis. Igår var det väldigt varmt och skönt ute, och som tur är så finns det en liten å vi kan svalka oss i på vägen. Här är några bilder från en vanlig lunchpromenad en vanlig men varm dag. 


Dimma, Beda, Johanna och jag

 



Så härligt vi hade det i  vattnet.

 


 


DIMMA - den gladaste

 



BEDA - den sötaste

 

Av Zelvin - 17 maj 2012 15:46

Här händer inte mycket för min del, men mina mattar har fullt upp med Rallylydnad och Norgeresa mm. Förra helgen hade Borås BK sin första officiella Rallylydnadstävling och både mellan- och stormatte var med och som funktionärer där. Här är fina bilder från tävlingen. Stormatte ffa hade fullt upp med att ordna med mycket före tävlingen.


Men vi har hunnit gå en promenad då och då och häromdagen var vi på Kype och gick en runda. Jag är ju van att gå där med min pappa och hans husse. Och idag har vi tränat Rally med gänget på Elfsborgs BK och det är alltid lika roligt. På måndag eftermiddag ska vi på Drop-in på mitt Dagis, då får mina mattar träffa min egen personliga hundskötare jag har där. Det är ju på tiden  


       



Ovido - Quiz & Flashcards