mellanpudeln

Alla inlägg under december 2010

Av Zelvin - 31 december 2010 18:17

 

Jag har åkt till min pappa för att få en lugn nyår.

Flocken har människofest.....hur kul är det???

 

Gott Nytt År

 

önskar vi alla

Av Zelvin - 25 december 2010 10:02

Jag har varit snäll i år = julklapp . Men det var inte helt lätt att öppna den kan jag säga. Fick faktiskt hålla på en stund och det är lite jobbigt, för jag vill att allting ska gå fort när det gäller ätbara saker (det var godis i det kände jag på lukten).

Jag satte köttbullen i halsen som jag fick i min "julskål".....men jag fick upp den själv som tur var. Förstod då att jag skulle bita sönder den innan jag sväljer den!!!!

  

Av Zelvin - 11 december 2010 08:23

Jag och min flock önskar alla vi känner en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

 

     

 


**************************************************


 


 




 

För att få ett bra foto måste man ta många....sedan tycker inte jag att det så kul att sitta still och bli fotad....måste bara hitta på lite bus  

Så här gick det till när vi tog julfotona

 

 

 


Av Zelvin - 4 december 2010 20:27

Nu är frysen fylld av hamburgare och det är ju toppen...mums!! Det var längesedan jag fick något sånt gott. Var hos halvsyrran och hennes tokiga ungar härom kvällen och hämta hamburgarna. Valparn har växt och är ganska stora nu....och nyfikna  ....lite för nyfikna kanske! Var tvungen att morra åt dom lite.

Idag tävlade mellanmatte och jag i Rallylydnad, fortsättningsklassen. Vi började träna igår och innan dess har vi inte tränat alls på flera månader. Gissa hur bra det gick???? Jo, 69 poäng trots allt och vi är så nöjda för man kan inte förvänta sig mer. Både Johanna och jag gjorde fel som man inte gör om man tränar mer. Men nu hoppas jag att vi kan träna Rally igen för jag tycker det är så roligt.

Tävlingen arrangerades av Ale BK på Hundstället Hjärtat och domare var Birgitta Elg.   

Min Johanna och jag

PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards