mellanpudeln

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Zelvin - 19 mars 2011 16:49

Idag har vi varit i Fristad och tränat igen stormatte och jag. Vi tränar i huvudsak moment och delmoment i Rallylydnad och Lydnad. Framförallt tränar vi på störning och att vara i grupp. Nu när jag vant mig vid gruppen så är det bara roligt att vara där och alla dom andra vovsingarna är så fina och duktiga.    Här ligger Nisse och solar sig....   Fiffi, ja vad hon gör vet jag inte..... Här ligger jag och tränar på att vara passiv och vänta på matte.....jag tränar också på att ligga på en filt som jag ska tycka är JÄTTEROLIG att ligga på!!!! Jaha man kan ju börja undra varför jag ska tycka det  .Tre andra tikar i gänget....alla tränar på olika saker. 

Det är ju så himla bra att kunna vara inomhus och träna, så vi är lyckligt lottade att ha hittat detta gäng som vi trivs så bra tillsammans med stormatte och jag. 

Ovido - Quiz & Flashcards