mellanpudeln

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Zelvin - 10 mars 2011 19:20

Jaha....nu kanske jag ska börja på DAGIS   ....hehehe....det kan nog bli riktigt roligt om jag inte får stora hispan. På tisdag ska jag och mina mattar gå dit och titta hur det ser ut, men jag väljer nog att nosa mer än titta. Hunddagiset heter Hundens Hälsa och ligger centralt i stan. Tänk vilken tur att det fanns en plats ledig just nu när jag behöver det. Dagiset har en hemsida: 

http://www.hundenshalsa.com/


Jag saknar mellanmatte och våra promender vi gjorde tillsammans med Dimma och Beda de sista veckorna nu innan hon flyttade  . Det var så roligt. Får hoppas dagisflockens promenader blir lika roliga.

Pappa Zlatan skulle ju bo hos oss var planerat när hans matte och husse åker till Australien snart. Men så blir det inte nu då eftersom jag inte är hemma alla dagar. 

Ovido - Quiz & Flashcards