mellanpudeln

Alla inlägg under mars 2010

Av Zelvin - 6 mars 2010 19:30

Min flock gillar inte höga ljud, vilket innebär att jag nästan aldrig får leka med min godisboll. Den är nämligen i hårdplast och när jag får fart på den så låter det väldigt mycket. Men idag så kom matte hem med en ny godisboll i mjukplast....Vilken lycka!! Men jag kan inte låta bli att försöka bita i hålet på bollen för att få ut godisarna. Bollen är inte större än att jag kan bita om den och springa iväg med den istället för att rulla den:) Det var inte vad matte hade tänkt sig...men vad bryr jag mig om det!!!

  

Av Zelvin - 3 mars 2010 12:15

Ytterligare en underbar vinterdag med sol och snö. Tycker vi iallafall, men det är ju inte alla som tycker det. Många längtar efter våren nu och har tröttnat på snön.....men fy när all denna snö ska smälta då blir mina tassar våta och smutsiga och ska torkas det första man varit ute lite. Idag gick vi ut vår mossen som finns här i vår skog....snön där är nästan helt orörd, bara djurspår på vissa ställen.----    Så det förstörde vi idag...det är ju häftigt att kunna gå där man i andra fall inte kan gå!! Här är lite bilder från promenaden idag.  

  

    

Ovido - Quiz & Flashcards