mellanpudeln

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Zelvin - 23 mars 2010 20:56

Nu är det bara ett kurstillfälle kvar på min lydnadskurs som stormatte och jag går. Sedan ska vi avsluta med en tävling. Först idag gick det riktigt bra för mig, för att vi var inomhus sista timman. Godiset ramalde ut från stormattes mun också....det var himla konstigt!!! Men alla blev väldigt glada för att jag inte kunde låta bli att följa henne som ett frimärke mot vänster ben. Det är ju så kul att glädja andra, jag hör direkt när alla blir glada och då blir jag också väldigt glad:)

- Jag bara undrar en sak: Vem vill ligga och sitta ute på en kall, våt plan i mörkret dessutom?....INTE JAG I ALLA FALL. Tur att det börjar bli ljusare och varmare ute när man ska hålla på med träning. Jag ställer inte upp på detta annars!!! Viktigt att hålla på sina principer, eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards