mellanpudeln

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Zelvin - 29 mars 2010 19:09

Idag har jag vart ensam hemma väldigt mycket. Alla mattar och husse har vart borta.. taskigt..

Men mellanmatte var hemma först och då tog hon med mig till kransmossen på en gansnska lång promenad. jag kunde springa löst hela tiden, för det var bara vi som var där vid den tiden! Det var skönt att få springa av sig lite, det är mycket lättare att springa nu när snön nästan är borta. MEN det luktar så gott överallt, min näsa släpas i marken hela tiden. Ibland glömmer jag att lyssna på matte och vandrar iväg i mina egna tankar. Men hon brukar ropa "GODIS", och då kommer jag som ett skott!   

Jag har fått et ganska nytt regntäcke utav stormatte, den är så bra säger mattarna.. men ja vet inte.. det är inte riktigt min stil tycker jag, men det kan ju inte jag göra så mkt åt så jag får ha den på mig ändå.


  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards