mellanpudeln

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Zelvin - 20 mars 2010 17:01

Imorse var vi på Kennelklubben och sprang som tokar. Först gick vi en promenad sedan fick vi springa lösa inne på planen. Där var det ett blandat underlag...snö, is, vatten, gräs, lera, grus, jord...gissa hur vi såg ut när vi skulle in i bilen!!!

Stormatte och jag passade på att träna lite....men vem tycker det är ok att ligga när det är så kallt och blött? Inte jag iaf . Sedan gick vi en "finpromenad" hemma där trottoarerna är torra och fina, det var länge sedan känns det som.

På måndag flyttar pappa Zlatan hem till sig. Hans matte och husse längtar efter honom.

Nu är jag vuxen och jag är dubbelt så stor som min pappa. Jag börjar också tycka han bestämmer för mycket över mig......får fundera över om jag ska ta tag i den saken....hmmmm. Jag tycker han är för mycket ibland bara och då säger till på skarpen.

Ovido - Quiz & Flashcards