mellanpudeln

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Zelvin - 15 oktober 2011 20:37

Började dagen med en morgonpromenad i det fina höstvädret. Kamran var med idag, så detta blir ett inlägg med många foton. I vår skog finns flera ställen där skogen ser ut som en trollskog. Massor av mossa och orörd skog. Stigarna är nedtrapande och sköna att springa omkring på för mig, och matte tycker de är sköna att gå på.            

Träffade Nellie och hennes matte i skogen......får alltid en godis av hennes matten om jag sitter fint:)))  Ja, sen hann vi inte långt innan vi träffa Dimma, Beda och deras matte. Dom skulle till Uponor och träna Rally och frågade om vi skulle hänga med. Så en timma senare var vi på väg för att träna Rally....Ibland är det kul att vara flexibel. 


Vårt mål med Rallylydnaden är just nu att jag INTE ska nosa på skyltarna. Dessa fantastiskt fina plåtskyltar med en massa krumelurer på....ska jag inte nosa på!


   ...och det var inga problem alls idag. Det var såååå roligt att träna idag att jag ville liksom för mycket. Matte fick gå och "leka av" mig lite, (vad nu det är för något?) Men vi kasta lite leksaker och busa lite, så gick det bättre sen. Det var mer de nya  konerna i 8:ans frestelse som jag ville nosa på idag. 

Här tränar de andra lite av varje.


Ikväll ser det ut så här i soffan. Husse och jag halvsovande som vanligt i en ända av soffan. Men ikväll var katten inne och gjorde sig till.....blev kliad och borstad på magen, och spann så hela rummet lät som en maskin. Han börjar så smått att flytta in nu när det är kallare ute.   

PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards