mellanpudeln

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Zelvin - 2 oktober 2011 21:54

Då var denna helg slut och den har varit härlig slapp. Vi har bara varit hemma och haft det skönt, gjort det vi har känt för om man säger så. Passade tiken Dimma lördag till söndag och det gick jättebra. Skön vovve stora snabba Dimma. Vi har gått flera sköna promenader i helgen iallafall. Dimman låg tät både lördag och söndag morgon. Då ser min skog ut så här.....

  

Ska jag våga gå in i dimman efter Dimma.....

.....nej väntar här....hon kommer tillbaka efter sin lov. Springer 100 m i förväg och kommer sen tillbaka. Snabb som blixten är hon Dimma. 


Imorn börjar nya rutiner. Ska vara hos min pappa Zlatan två dagar i veckan och de andra tre är jag på mitt hunddagis. Då slipper jag vara ensam och stormatte slipper åka hem på lunchen de dagarna. Det nya jobbet är inte lika fritt och bra för att åka hem på lunchen, så detta är en bra lösning så länge. 

Fick så fin och GOD present av mitt hunddagis. En fin bild och jättegott hemmagjort hundgodis. Tror det är torkad kyckling....måste fråga så vi kan göra sånt. 

 

PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards