mellanpudeln

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Zelvin - 13 april 2011 21:14

Igår var stormatte och jag lediga och åkte mycket bil. Först gick vi en skogsrunda på morgonen. Det var härligt i den friska luften och helt ensamma i vår skog. Sedan åkte vi till Torestorp och där gick vi en lite promenad och hittade ett ställe som kallas "Sju strömmar". Det är sju bäckar som rinner ihop på ett och

samma ställe. Fint ställe som vi får besöka till sommaren då det växer ovanligt stora ormbunkar där också. 

   


   


Sedan åkte vi till Örby till min halvsyrra Bärta och hennes stora flock. Jag fick leka med de andra vovvarna medans mattte klippte Sickan och Mico. Dom har så bra där, man kan springa runt på deras gård och busa och leka så mycket man vill, hela gänget.   

Så här fin blev Sickan.   

Här är jag och Mico

  

Här är vi nästan hela gängetFick ett oljeschampo av Bertas matte som jag ska tvätta min päls med nästa gång. Ska bli spännande och se om hur fin pälsen blir av det. Vi pudlar har ju mycket päls och får stå på klippbordet ganska ofta. Viktigt att det inte finns en massa tovor som borsten fastnar i, det gör ont kan jag säga. 

På kvällen åkte vi och tränade tillsammans med Nisse och Fiffi och deras mattar. Vi gjorde en Rallybana och jag fick också träna på att ligga på min filt....hehehe vilken träning att ligga still på min filt!!!!

PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards