mellanpudeln

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Zelvin - 28 juni 2010 19:18

Nu har hon blivit tokig.. på riktigt!!

Min mellan-matte är numera helt knasig enligt mig. Hon vet att jag är jätte morgon trött, och ändå tvingar hon mig att göra detta!? Är det inte jag som bestämmer i huset?   

Vid 8 på morgonen har hon druckigt 2½ koppar kaffe och gapar om att vi ska ut och cykla. Okej? jag kollade på henne med ett halvt öppnat öga och bara pustade. Hon vet ju att jag är trött på morgonen.

Men så blev det iallafall, jag fick inte änns åka i cykelkorgen utan jag var tvungen att springa bervid! Ibörjan tyckte jag att det var läskigt, och jätte konstingt att jag inte fick sitta i hennes knä eller i korgen.
Men när vi äntligen kom fram till transåssjön blev jag på mycket bättre humör, för jag visste att jag skulle få bada!!! Det är såååååå roligt, speciellt är matte kastar i massa leksaker i vattnet som jag får hämta. Men bara hon inte kastar dem för långt... jag tycker inte om att simma, är hällst bara där jag bottnar. Idag gick mellanmatte också i vattnet, och det är roligare än leksakerna. Men hon är elak mot mig ibland när hon bär ut mig dit jag inte bottnat och låter mig simma tillbaka till stranden. usssssh på henne! ..

Men jag älskar henne ändå   


  


Ovido - Quiz & Flashcards