mellanpudeln

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Zelvin - 27 februari 2010 19:38

Stormatte har visat mig en träpinne den sista tiden då vi tränar. Hon blir så glad när jag nosar eller tar den i munnen så hon till och med ger mig godis  .....det är ju för knasigt säger jag bara!!! Idag när jag plockade ut leksaker ur min korg så låg träpinnen där!!! Gissa om jag blev snopen....var ju tvungen att undersöka den lite på egen hand.

  

Efter det blev jag trött och letade fram min min favvo leksak....svarta hunden. Så här ser min snutte ut....nästan lika stor som jag själv. Jag tar ett rejält bett om ryggslutet, håller fast den med framtassarna...sedan ligger jag så en stund, tassarna trycker växlande kroppen och mina ögonlock blir såååå tunga.....jag faller nästan i trans.....sedan släpper jag den och somnar.

  

Är det någon som vet varför jag gör så här? Har alltid gjort så och togs inte för tidigt från min mamma, tvärtom jag var 12 veckor.


Ovido - Quiz & Flashcards