mellanpudeln

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Zelvin - 25 mars 2012 16:55


Jag tycker att rubriken passar bra in på hur mina mattar skulle summera denna händelserika helg.

Jag är bäst i världen!

Jag gjorde stor sucsé igår på lydnadstävlingen med stor matte, och jag lyckades även idag! Vi fick en tredjeplassering med 91 poäng!! Och även min första pall-platts. Nu kan min kariär som rallymästare sätta igång på riktigt!

Jag var så glad över att få komma in på banan med min mellan matte att jag hoppade på henne så vi fick 6- poäng i starten.. ajaj... men vad ska man göra när man är så glad att man kan hoppa ut sitt eget skinn?!?!

Men trotts mina små glädjefnatt så tog det oss till prispallen.


Vi vann MASSA godis och även en liten leksak. Och sen köpte stormatte ett grönt, fint halsband med koppel till. Nu är jag snyggaste pudeln i Borås! 
Mitt godis lager hemma i frådet börjar svämma över. Snart måste någon äta upp allt  så att vi kan fylla på med mera?? Hade jag fått bestämma så skulle jag flytta in där, men det får jag inte...


Nu sover jag så sött efter en lång dag med mycket skojj och aktivitet.


PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards