mellanpudeln

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Zelvin - 9 maj 2010 21:26

 

Ja, som sagt var så går ju inte varje tävling bra....utan varannan ungefär....och det är bara så. Jag gick två skyltar och sedan fick jag syn på några jag känner.....domarna....och dom måste jag ju bara hälsa på.  Sprang till dom, och när dom inte ville hälsa på mig så tänkte jag att stormatte är ju här någonstans också, så jag sprang och letade upp henne med. Sååååå roligt att dom är där alla jag känner. Sedan ropade mellanmatte på mig så jag sprang tillbaka till banan där hon stod och vi fortsatte gå banan, men det var jobbigt. Det luktade sååå gott överallt och emellanåt hörde jag mellanmatte och gick med henne. Så denna riktiga tävlingsdebut i fortsättningsklassen slutatde med icke godkänd. 

Jag vet att hon blir lite besviken på mig, och jag ska försöka skärpa till mig!!! Men det är så svårt. Vi får delta i tävlingar där inte Jan och Karin är domare i fortsättningen.




Det var perfekt väder idag och tävlingen var bra ordnad i en trevlig miljö. Här är lite bilder från idag.

  


Är så trött efter allt letande av kompisar så jag slocknade i bilen innan vi åkte hem.


PRESENTATION

GÄSTBOK

HUNDKLUBBAR

RALLYLYDNAD

HUNDAKTIVITETER

BLANDAT

BLOGGAR VI FÖLJER

ARKIV

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

BESÖKSSTATESTIK


Ovido - Quiz & Flashcards