mellanpudeln

Alla inlägg under december 2009

Av Zelvin - 3 december 2009 09:00

  Johanna: Zelleeeeeee.... vad gör du?


Zelle: Inget!  

Av Zelvin - 2 december 2009 11:53

   Godmorgon!

Dagen har börjat bra idag. Mellan matte och jag har vart ute och vandrat i skogen på morgonen i nästan 1,5h. Jag fick springa lös heeeeela tiden, det är så roligt!! Men jag kommer när mellan matte ropar, för om jag gör det vet jag att jag får godis!  


När vi gått en stund så stannade Mellan matte och tog fram massor utav Rallylydnads skyltar som hon började lägga på marken. Hon byggde en Rallybana i skogen!!

GUD VA ROLIGT!! Jag blev så glad så jag kunde inte sluta hoppa.

Jag hoppade mig igenom hela banan, ungeför 4 gånger! Mellan matte blev lite tjurig på mig, men jag brydde mig inte. För det var ju så roligt!


Kolla de fina fotona som Mellan matte tog när vi var ute.

  

  


            

Av Zelvin - 1 december 2009 18:46

Det blev en längre promenad i kväll för under dagen har jag mest åkt bil. Vi gick en lång runda i vårt bostadsområde och det är kallt och mörkt. Skönt att det inte är vått för en gångs skull. När vi kom hem igen så kunde jag springa och leka i trädgården för månen lyste upp hela gräsmattan. Hur kul som helst.....där går inte att vara i vanliga fall för det är för mörkt. Och alla mina leksaker som ligger utspridda där är frusna och stela. Så kvällens promenad avslutades med att springa och hämta frusna, stela leksaker i ett blått månsken som lyser upp hela baksidan av trädgården. Skogen står som en svart mur vid tomtens slut. Månen är verkligen full i kväll!! Vem är rädd för mörker?? Inte jag i alla fall  !!!

Ovido - Quiz & Flashcards